Servicii

Magenta Consulting oferă cercetări de marketing în Moldova din 2006, monitorizând preferințele și așteptările consumatorilor, atitudinea lor față de produse și mărci, modelele de cumpărare, loialitatea și alte aspect, ce influențează decizia de a cumpăra. Aflați mai multe detalii despre tipurile de cercetări de marketing pe care le desfășurăm, accesând link-urile de mai jos:

Consum și atitudine față de produs/marcă (Usage & Attitude)
Măsurarea sănătății brandului (Brand Health Tracking)
Testarea prețului (Price Sensitivity Meter)
Segmentarea consumatorilor
Testarea publicității și a ambalajului
Eye tracking
Net Promoter Score
Sondaj CHURN „De ce au plecat clienții Dvs.?”
Profilul Psihografic al consumatorilor Dvs. și al consumatorilor produselor concurente
Cercetarea „Consumatorul din Moldova”
Sondaje sociologice și politice

Cercetările sociale și politice ne prezintă percepția și atitudinea societății față de anumite fenomene. La Magenta, implementăm astfel de cercetări cu regularitate pentru organizații internaționale precum Banca Mondială, Națiunile Unite, Organizația Mondială a Sănătății etc.

Cercetări sociale și politice – metodologie

Aplicăm diverse metodologii cantitative și calitative – sondajul, discuțiile în grup, interviurile în profunzime, observările etc. Toate metodele utilizate de către noi au fost validate în peste 1.000 de proiecte de cercetare și auditate de experți străini.

Cercetări sociale și politice – forme

Formele aplicate în cercetări sociale și politice în mare parte sunt bazate pe necesitatea beneficiarului. Adesea, aceste sunt ad-hoc și au un scop bine determinat. Alte forme de implementare sunt foarte potrivite:

  • Ad-hoc
  • Cunoștințe, Atitudini și Practici – KAP
  • Elaborare de ipoteze
  • Track-ere
  • Exit polluri
  • Cercetări pentru politici publice

Cercetările sociale și politice permit guvernelor, organizațiilor internaționale, partidelor politice să elaboreze politici, să înțeleagă eficiența activității sale dar și să măsoare intensitatea anumitor fenomene. 

Retail audit
Studii de brand
Studii de preț