Servicii

Serviciul perfect pentru evaluarea nivelului de satisfacție a clienților în magazinul sau localul dumneavoastră. Progresul proiectului poate fi monitorizat în timp real cu ajutorul platformei on-line cu acces securizat. Datele studiului vor contribui la creșterea loialității clienților dumneavoastră. Serviciul include: Mystery Shopping, CXI, Instruiri pentru Personal Mystery Shopping

Mystery Shopping
Customer Experience Index (CXI)

O experiență bună a consumatorului generează clienți loiali. De ce este important să avem clienți loiali? Clientul loial va cumpăra mereu produsul preferat, chiar dacă acesta e mai scump decât produsul alte mărci, apoi o va recomanda și altor persoane. 

CXI – indicatorul care măsoară nivelul experienței consumatorului

CXI răspunde la o serie de întrebări din punctul de vedere al clientului:

  • Cât de eficientă este compania Dvs.în satisfacerea nevoilor clienților?
  • Cât de simplu este de a fi clientul Dvs.?
  • Cât de plăcut este să se lucreze cu compania Dvs.?

Cum se măsoară experiența consumatorului Dvs.?

  • Noi efectuăm un sondaj cu clienții la ieșirea din magazinul sau localul Dvs. (sau la telefon, dacă aveți o bază de date). Un interviu nu durează mai mult de 10 minute;
  • Rezultatele sondajului pot fi vizualizate imediat pe platforma  online, unde compania Dvs. are acces securizat.

Cine are nevoie să măsoare experiența consumatorului cu CXI

Companiile, personalul cărora interacționează direct sau indirect cu clienții:

  • Bănci
  • Farmacii
  • HoReCa
  • Magazine on-line
  • Agenții de Turism
  • Supermarketuri
  • Companii de Asigurări
  • Telecomunicații
  • Rețele de benzinării
  • Magazine Specializate
  • Showroom-uri Auto etc.

Ce obțineți în urma studiului CXI (Indicele de experiență a consumatorului)

  • Un set de indicatori care pot fi comparați cu indicatorul mediu pe instruire, fie în dinamică - cu rezultatele din perioadele precedente;
  • Părerea clienților - atât cea pozitivă, cât și cea negativă despre marca Dvs;
  • Raportare pe o platformă securizată, on-line, la care aveți acces 24/24 și puteți urmări rezultatele în regim live, imediat cum acestea au fost colectate. 

Cum se folosesc datele despre experiența consumatorului

  • Motivația și remunerarea personalului: indicatorii pot servi drept bază de salarizare a angajaților. La fel, atunci când aveți mai multe filiale, nivelul indicatorului generează concurență sănătoasă între punctele de vânzare;
  • Dezvoltarea strategiei de marketing: aflați care sunt punctele slabe, ce nu-i place clientului și care sunt punctele forte – le puteți folosi ca avantaj în promovare;
  • Setarea indicatorilor de performanță (KPI) pentru echipă – niște obiective fixe, care pot fi măsurate prin CXI. Întreaga echipă va contribui la îmbunătățirea experienței clientului.
Instruiri pentru angajați în urma studiului Mystery Shopping
Standard de deservire
Fișa de post
eBook gratuit: Mystery Shopping cu forțele proprii