Servicii

Magenta Consulting oferă cercetări de marketing în Moldova din 2006, monitorizând preferințele și așteptările consumatorilor, atitudinea lor față de produse și mărci, modelele de cumpărare, loialitatea și alte aspect, ce influențează decizia de a cumpăra. Aflați mai multe detalii despre tipurile de cercetări de marketing pe care le desfășurăm, accesând link-urile de mai jos:

Consum și atitudine față de produs/marcă (Usage & Attitude)
Măsurarea sănătății brandului (Brand Health Tracking)
Testarea prețului (Price Sensitivity Meter)
Segmentarea consumatorilor
Testarea publicității și a ambalajului
Eye tracking
Net Promoter Score
Sondaj CHURN „De ce au plecat clienții Dvs.?”
Profilul Psihografic al consumatorilor Dvs. și al consumatorilor produselor concurente
Cercetarea „Consumatorul din Moldova”
Sondaje sociologice și politice
Retail audit
Studii de brand
Studii de preț

Ajutăm clienţii în stabilirea preţurilor optime.

Astfel, recomandăm  în ce segment de preţ trebuie să fie poziţionat produsul, alegem câţiva competitori de referinţă şi stabilim care trebuie să fie diferenţa procentuală între preţul produsului studiat şi preţul produselor concurente.

În cazul produselor sezoniere, stabilim perioadele când este necesar de aplicat reduceri de preţ şi mărimea acestora.

Dacă e cazul, propunem un preţ pentru perioada de lansare a unui produs / serviciu nou, care poate fi mai mare sau mai mic decât preţul adoptat în fazele ulterioare de viaţă ale produsului.