Servicii

Magenta Consulting oferă cercetări de marketing în Moldova din 2006, monitorizând preferințele și așteptările consumatorilor, atitudinea lor față de produse și mărci, modelele de cumpărare, loialitatea și alte aspect, ce influențează decizia de a cumpăra. Aflați mai multe detalii despre tipurile de cercetări de marketing pe care le desfășurăm, accesând link-urile de mai jos:

Consum și atitudine față de produs/marcă (Usage & Attitude)
Măsurarea sănătății brandului (Brand Health Tracking)

Care vă sunt așteptările față de brandul propriu? În primul rând, vreți ca acesta să vă vândă produsul. Da, valoarea vânzărilor este într-adevăr cel mai important indicator. Dar cum este perceput brandul Dvs. separat sau în comparație cu concurența? Anume de aceasta va depinde și ce vânzări vă va aduce acesta.

Relația dintre client și brandul Dvs.

Clientul interacționează cu brandul Dvs. în mai multe etape. Mai întâi află și cunoaște despre faptul că marca Dvs. există – aceasta este notorietatea mărcii. Apoi se gândește că ar putea folosi sau cumpăra această marcă – considerare. Urmează încercarea  - atunci când clientul pentru prima dată interacționează cu brandul și are impresii plăcute sau nu prea. Apoi vine cumpărarea repetată.  La ultimul nivel nu se ajunge întotdeauna. Însă asta vă doriți – pentru că anume asta vă aduce vânzări. Cu cât mai “sănătos” este brandul Dvs., cu atât mai multe vânzări vă aduce.

Cum să știți cât de “sănătos” este brandul Dvs.?

Cu ajutorul unui sondaj Brand Health Tracking (BHT) măsurați cât de sănătos este brandul Dvs. și monitorizați

  • indicatorii-cheie de sănătate a brandului: notorietatea mărcii, considerarea, încercarea, cumpărarea repetată;
  • percepția mărcii: ce segment de clienți cumpără la moment marca Dvs. și cum o văd pe aceasta, cât de satisfăcuți sunt, astfel încât să vă recomande și altora;
  • poziționarea brandului: cum sunteți văzut de client pe lângă alte branduri concurente de pe piață.

În urma unui studiu Brand Health Tracking veți avea răspunsuri la:

  • Am făcut suficientă promovare astfel încât clienții mei țintă să afle despre mine?
  • M-am poziționat clar și diferit comparativ cu concurenții mei?
  • Clienții mei sunt motivați să rămână cu mine în continuare?

Atunci când studiul se face cu regularitate, de obicei trimestrial, este mult mai ușor de înțeles cum evoluează sănătatea brandului și dacă efortul pe care îl depuneți în promovare aduce efect sau invers.

Sondajul Brand Health Tracking

  • Durata chestionarului: 15-20 de minute
  • Metoda colectării datelor: sondaj la telefon
  • Respondenți: consumatorii produsului (atât de marca Dvs., cât și de mărcile concurenților)
  • Rezultat: prezentare Powerpoint cu grafice și analiza datelor. 

Pachete de prețuri Brand Health Tracking

 

*Ofertele sunt prezentate cu scop de informare. În cazul fiecărui serviciu și produs în parte se va elabora o ofertă personalizată cu oferirea detaliilor despre eșantion și prezentarea prețului final. 

✅Solicitați o ofertă acum la +373 (22) 854384 sau completați formularul din dreapta paginii.✅

Testarea prețului (Price Sensitivity Meter)
Segmentarea consumatorilor
Testarea publicității și a ambalajului
Eye tracking
Net Promoter Score
Sondaj CHURN „De ce au plecat clienții Dvs.?”
Profilul Psihografic al consumatorilor Dvs. și al consumatorilor produselor concurente
Cercetarea „Consumatorul din Moldova”
Sondaje sociologice și politice
Retail audit
Studii de brand
Studii de preț