Din 2006, Magenta Consulting realizează cercetări de marketing și cercetări sociale pentru companiile din Moldova și de peste hotare, precum și oferă servicii de consultanță în marketing strategic. Utilizăm tehnici de cercetare cantitativă – sondajele față în față și la telefon, și de cercetare calitativă, cum ar fi focus grupuri, interviuri în profunzime și interviuri cu experți.
Vă puteți adresa la Magenta atunci când vă ciocniți de o problemă sau trebuie să luați o decizie în domeniul de marketing. În primul rând, noi înțelegem problema Dvs. și vă sugerăm tipul potrivit de cercetare. Următorul pas este colectarea de date și analiza acestora. Dumneavoastră primiți rezultatele cercetării, prezentate sub formă de grafice și tabele ușor de interpretat.
17 ani și peste 1700 de proiecte realizate
Timp de 17 ani am realizat peste 1700 de proiecte, cercetări de marketing, studii sociale și politice, traininguri și coaching.
SpecializareMagenta Consulting se specializează în:
|
Servicii exclusive,care aduc o valoare adăugată clienților:
|
Controlul calității la Magenta
Calitatea și corectitudinea datelor este prioritatea noastră. În anul 2008 am devenit membri ESOMAR — cea mai importantă asociație care impune standardele pentru cercetările de piață la nivel mondial. Fiecare cercetare realizată de Magenta se bazează pe aceste standarde și reguli. Cum asigurăm calitatea datelor?
La etapa de dezvoltate a metodologiei
Stabilirea obiectivelor studiului, selectarea tehnicilor de colectare a datelor și elaborarea chestionarului sau a scenariului pentru focus grupuri se realizează doar de un consultant senior.
La etapa de colectare a datelor
- În cazul sondajelor, chestionarele se testează separat în română și rusă în mod obligatoriu, pentru a ne asigura că respondenții vor înțelege corect întrebările;
- Toți operatorii de interviuri trec o instruire în care se explică scopul proiectului și se clarifică fiecare întrebare din chestionar;
- Supervizorii Magenta monitorizează procesul de colectare, pot lua legătura cu orice operator și se asigură de faptul că anchetele sunt completate corect și în timp;
- 100% dintre chestionare sunt verificate în birou – ne asigurăm că la întrebări s-a răspuns logic;
- 40% dintre chestionare sunt verificate la telefon – sunăm respondenții și ne asigurăm că aceștia într-adevăr au participat la sondaj, care a fost durata interviului, verificăm dacă vârsta indicată este corectă și alte întrebări-cheie din chestionar.
Logistica cercetărilor
- Birou de 300 m2 în centrul capitalei, dotat cu tot echipamentul necesar (computere, printere, scanere, reportofoane, telefoane, internet);
- Call centru amenajat pentru realizarea sondajelor la telefon CATI, dotat cu 12 locuri (dar poate fi extins cu încă 5 locuri pe perioada de proiect, dacă este necesar);
- Spațiu pentru desfășurarea focus-grupurilor, cu acces live online la discuție pentru client;
- SPSS - soft specializat pentru desfășurarea cercetărilor cantitative;
- Echipă de 90 de operatori de interviuri în teren, care vorbesc limba română și rusă.
Echipa Magenta Consulting
Suntem 30 de consultanți permanenți în birou, cinci dintre care - seniori cu o experiență de 7-17 ani. Echipa de lucru care se ocupă de colectarea datelor este formată din 90 de operatori pentru sondaje în teren și 20 de operatori call-centru pentru sondaje la telefon.
Suntem școliți:
- Toți consultanții au studii superioare în domenii, ca marketing, management, statistică, sociologie, psihologie, finanțe sau business internațional;
- Trei dintre consultanții seniori au absolvit un curs cu durata de un an de la The University of Georgia, SUA, în domeniul cercetărilor de marketing;
- Trei dintre consultanții seniori au absolvit cursuri axate pe activitatea ce ține de programul SPSS.
Magenta Consulting are experiență în sfera Dvs. de activitate
Pe parcursul activității, echipa Magenta Consulting a reușit să construiască un portofoliu valoros de clienți în domenii, precum:
- retail (Metro Cash&Carry, Linella, Supraten, Romstal, MallDova);
- bunuri de larg consum (Nestle, Coca-Cola, Efes, Orhei-Vit, Rogob, Delmark, Rusnac Aquatrade, Suedzucker);
- mass-media (Jurnal TV, Adevărul, Aquarelle, Business Class, VIP Magazin, Punkt, Aici TV)
- benzinării (Lukoil, Petrom, Rompetrol);
- telecomunicații (Moldtelecom, Moldcell, Starnet, Conect, Sun Communications);
- bănci (Mobiasbanca, Moldindconbank, Victoriabank, EuroCreditBank) și altele.
Printre clienții noștri din domeniul cercetărilor sociale se enumeră organizații, ca Banca Mondială, Corporația Financiară Internațională (IFC), Gallup, OMS (WHO), IRI, USAID, GIZ, UNDP, UNICEF, UNWOMEN, Chemonics International, Development Alternatives Inc., PAS, IPP, Soros Foundation și alte organizații internaționale, ONG-uri și structuri de stat.
Ne mândrim cu faptul că, pe lângă acreditarea ESOMAR, în anul 2013, Magenta a primit titlul de Consultantul anului în CSI în cadrul conferinței «Consultanță fără hotare», desfășurată de fondul Gabriel Al-Salem.
Confidențialitate absolută
Garantăm confidențialitatea datelor care ne sunt oferite de către clienți, precum și a rezultatelor din cercetările efectuate pentru clienții noștri (publicăm doar datele colectate la inițiativa Magenta cu costuri interne, precum și datele care au fost deja făcute publice de către beneficiar și doar cu acordul acestuia).