Servicii

Marketing Strategic Externalizat de Dumitru Slonovschi și Magenta Consulting

Marketing strategic externalizat este noul serviciu Magenta Consulting, în care fondatorul companiei, Dumitru Slonovschi, este direct implicat și va lucra cu mai multe companii pentru a deveni directorul de marketing strategic al departamentului dvs pentru o zi în săptămână.

Director de marketing strategic externalizat

Companiile mari se diferențiază printr-un departament de marketing ce dispune de resurse necesare pentru a lucra la o strategie de marketing pe termen lung, care este bazată pe cercetări de piață și studii pe consumatori, are scopuri bine definite, campanii planificate cu un an înainte și bugete mari de promovare.

Pentru întreprinderile mici și mijlocii, timpul și banii sunt deseori insuficienți sau sunt direcționați spre dezvoltarea produsului, iar bugetele de marketing sunt primele care suferă schimbări. Acest lucru conduce la faptul că procesele de marketing sunt responsabilitatea unei singure persoane, iar activitățile sunt în mare parte aleatorii, bazate pe intuiție, prezintă rezultate imediate, dar acestea sunt pe termen scurt. 

Astfel, noul serviciu al companiei noastre vine să soluționeze această problemă prin oferirea unui director externalizat care va supraveghea activitatea de marketing strategic al companiei, în spatele căruia se va afla toată experiența companiei Magenta(15 ani).

Marketing strategic împreună cu MAGENTA și Dumitru Slonovschi 

Marketing Strategic Externalizat de Dumitru Slonovschi

Magenta este prima companie de consultanta în marketing strategic din Moldova. Fondată în 2006, a devenit compania - lider în marketing și cercetări de piață, precum și în consultanță în  dezvoltare de afaceri. 

Cu peste 1500 de proiecte finalizate, Magenta a dobândit o vastă experiență de lucru cu unele dintre cele mai mari companii naționale și internaționale cu sediul în Republica Moldova. Unii dintre clienții noștri internaționali includ mărci, precum Nestle, BCR, Lafarge, Medpark, Bayer Shering Pharma, Lukoil, McDonalds, Coca-Cola, Efes Vitanta, Moldcell, precum și mărci locale precum Rogob, Aqua unIQa, Gura Cainarului/OM, Supraten, Bemol, Linella, Sudzucker, Franzeluța, Unite, Moldtelecom, Sun Communication.

 

Consultantul nostru, în baza experienței de peste 15 ani, vă va ghida în crearea unei viziuni bazate pe marketing strategic, care va oferi o claritate în:

  1. Scopul activității de marketing;
  2. Încotro trebuie orientate eforturile de marketing;
  3. Cum ne poziționăm pe piață;
  4. Cum setăm indicatorii de performanță a activității de marketing;
  5. Cum implementăm cercetări de piață cu eforturile proprii sau prin metoda Omnibus;
  6. Cum analizăm competiția și produsele sau serviciile concurente;
  7. Ce strategie de marketing ni se potrivește, de flanc sau de gherilă?
  8. Crearea bugetului de marketing;
  9. Cum evaluam strategia de marketing și cum o ajustăm pe parcurs.

Toate aceste elemente presupun un marketing strategic, care va da rezultate pe termen lung, mai eficiente decât anumite eforturi de promovare tactice, fără viziune strategică.

 Cine are nevoie de externalizare de marketing strategic

Marketing Strategic Externalizat pentru IMM-uri

Companiile mici își pot permite rareori un departament de marketing sau mai mult de un specialist care, dacă există, este responsabil de implementare pe mai multe fronturi și poate neglija partea strategică din lipsă de timp.

Însă produsele companiilor mici și mijlocii, deseori abia lansate sau în proces de dezvoltare, au nevoie de o strategie corectă de marketing, în special la început, pentru a pune baza unui proces de poziționare corectă pe piață.

Dacă simțiți că produsul dvs. nu are succesul așteptat sau are un potențial mai mare pe piață, atunci ajustarea strategiei de marketing este un pas crucial.

Respectiv, externalizarea de marketing strategic poate fi utilă pentru:

  1. Companiile mici și mijlocii, care au nevoie de o ghidare strategică încotro trebuie îndreptate eforturile de marketing;
  2. Cei ce încă nu au capacitatea financiară de a implementa cercetări de marketing, dar vor să învețe cum o pot face singuri, cu ghidarea unui specialist cu 15 ani de experiență;
  3. Companiile care își doresc cercetări mai ample de piață și o pot face prin intermediul tehnicii Omnibus, în care costurile sunt împărțite de către mai multe companii cu un specific diferit;
  4. Companiile care au un departament de marketing, dar opinia externă poate aduce noi idei și schimbări;
  5. Companiile care vor să investească în specialiștii săi de marketing;
  6. Companiile care vor mai mult și știu că pot avea rezultate mai bune. 

Aici intervine Magenta cu Dumitru Slonovschi.

Ce oferă directorul de marketing strategic externalizat

Magenta Consulting va oferi susținere, consultanță și externalizarea activităților de cercetare de piață pe care se bazează o strategie bună de marketing.

Procesul de lucru va fi împărțit în 3 etape:

Marketing Strategic Externalizat și procesul acestuia

Implementarea va fi efectuată de către departamentul respectiv sau specialistul în marketing din companie, cu sprijinul și supravegherea continuă din partea expertului în marketing strategic. 

Livrabilele directorului de marketing strategic:

În urma unui proces de consultanță de marketing strategic care durează minim 3 luni clientul va primi:

  • 1 zi de consultanță de marketing strategic pe săptămână cu expertul nostru ce are o experiență de 15 ani pe piața locală și internațională;
  • Traininguri în cercetări de marketing sau externalizarea acestora;
  • Suport în elaborarea strategiei de marketing;
  • Ghidare și supraveghere continuă în procesul de implementare;
  • Îmbunătățirea imaginii pe piață și creșterea vizibilității și a vânzărilor în urma implementării strategiei de marketing.

Setează o discuție cu Dumitru Slonovschi: