Servicii

Serviciul perfect pentru evaluarea nivelului de satisfacție a clienților în magazinul sau localul dumneavoastră. Progresul proiectului poate fi monitorizat în timp real cu ajutorul platformei on-line cu acces securizat. Datele studiului vor contribui la creșterea loialității clienților dumneavoastră. Serviciul include: Mystery Shopping, CXI, Instruiri pentru Personal Mystery Shopping

Mystery Shopping
Customer Experience Index (CXI)
Instruiri pentru angajați în urma studiului Mystery Shopping
Standard de deservire
Fișa de post
eBook gratuit: Mystery Shopping cu forțele proprii

Dacă sunteți director sau manager de companie mică sau mijlocie, această carte vă va ajuta să înțelegeți la ce nivel vă este deservirea la momentul actual și să învățați cum puteți oferi o deservire mai bună clienților Dvs. - fără ajutorul unei companii specializate. Clienții mulțumiți povestesc rudelor și prietenilor despre experiențele pozitive și aceasta este o oportunitate excelentă pentru ca Dvs. să vă măriți vânzările.

La finele acestei cărți veți ști:

  1. Cum să implementați un studiu Mystery Shopping (Cumpărătorul Misterios) cu forțele proprii;
  2. Cum să alegeți corect un cumpărător misterios;
  3. Ce întrebări să includeți în ancheta de evaluare, în funcție de industrie sau specificul interacțiunii client - angajat;
  4. Cum să analizați răspunsurile întrebărilor din anchetă și să obțineți indicatori de performanță;
  5. Cum Mystery Shopping poate educa viziunea angajaților Dvs. din front line;
  6. Ce greșeli să evitați atunci când implementați un astfel de studiu.

eBookul este gratuit. Introduceți datele Dvs în formularul de mai jos și veți primi eBookul imediat prin e-mail.