Vă invităm să găsiți mai jos oportunitățile de a deveni parte a echipei Magenta Consulting.
Magenta ajută business-urile să ia decizii corecte. Facem acest lucru de 16 ani prin utilizarea experienței în marketing strategic, consultanță în afaceri și cercetări sociologice.
Suntem o sursă de date și expertiză pentru numeroase business-uri și organizații internaționale. Atunci când un client dorește să înțeleagă consumatorii săi sau opinia populației - noi structurăm scopurile studiului, necesitățile informaționale, ipotezele apoi colectăm datele (sondaje, interviuri, date statistice, date secundare) și răspundem la întrebările clienților.
Dacă vă doriți o carieră în research sau marketing APLICAȚI chiar dacă nu corespundeți tuturor criteriilor. Vă încurajăm să ne scrieți, iar detaliile le discutăm la interviu :)
Totul începe cu o perioadă de inducție de 3 luni în care oferim multă instruire, ghidare și feedback.
Rolul presupune următoarele activități:
- Asistarea managerilor de proiect în implementarea cercetărilor de marketing și sociologice, lucru cu experți locali sau internaționali.
- Elaborarea instrumentelor de cercetare în baza obiectivelor clientului (metodologie, eșantion, chestionar, ghid de moderare, plan de analiză etc.).
- Planificarea și gestionarea proiectelor.
- Extragerea rezultatelor, prelucrarea datelor și ponderarea acestora.
- Formatarea grafică și structurarea informației (Infografice, scheme, rapoarte în format Word sau PowerPoint).
- Analiza și interpretarea datelor obținute în urma sondajelor, interviurilor în profunzime, Focus Grupurilor, datelor statistice sau datelor interne ale clienților etc.
- Comunicarea cu clienții și prezentarea rezultatelor finale
Așteptări de la candidat:
- Dorința de învățare și creștere profesională
- Studii superioare în domeniile: data science, marketing, economie, sociologie, jurnalism, comunicare, statistică, psihologie sau altă experiență relevantă
Ce oferim noi:
- Expunerea la experți și angajații din top-managementul companiilor și organizațiilor atât naționale, cât și internaționale.
- Creșterea profesională în una din meseriile de top din lume.
- Implicarea în proiecte interesante și inovative.
- Mediu dinamic (cafea, bean bags, selfie-uri și teambuildinguri peste hotare din partea companiei).
Detalii despre evoluția unui specialist la Magenta
Sună interesant? Așteptăm CV-ul dvs. la adresa electronică [email protected]
Magenta Consulting este cea mai mare companie de consultanță în afaceri, marketing strategic și cercetări sociologice din țară. La Magenta lucrăm la cele mai interesante și complexe studii sociologice organizate în țară pentru companii private, structuri de stat, organizații naționale și internaționale.
Suntem în căutarea unei persoane care dorește contribuie la creșterea în continuare a succesului nostru prin recrutarea oamenilor potriviți.
Ce veți face:
- Veți contribui la crearea unei echipe eficiente în atingerea rezultatelor care, în același timp, primește plăcere de la job
- Veți colabora regulat cu o echipă de manageri flexibili și cu experiență și veți fi responsabil(ă) de elaborarea, gestionarea și ajustarea strategiei de angajare la necesitățile companiei
- Vă veți asuma în întregime ciclu complet de recrutare, de la început până la capăt
- Veți dezvolta constant procesul nostru de recrutare pentru a asigura atragerea oamenilor potriviți pentru rolurile necesare
- Veți găsi pro-activ modalități noi și creative de a identifica și atrage candidați / surse de candidați (online și offline), astfel creând o bază de date de candidați buni
- Veți asigura ca toți candidații să beneficieze de atenția necesară și o experiență excelentă în interacțiunea cu Magenta
- Veți fi ambasadorul culturii noastre și veți fi responsabil(ă) de dezvoltarea și menținerea brandului nostru de angajator
Așteptări de la un candidat ideal:
- Experiență în domeniul talent acquisition, resurse umane, recrutare, dezvoltarea personalului sau alte domenii relevante
- Înțelegere profundă a importanței experienței excelente a candidaților în urma procesului de angajare
- Experiență în documentarea și utilizarea datelor pentru îmbunătățirea procesului de recrutare și a experienței candidaților
- Leadership și capacitate de a lua rapid decizii eficiente în atingerea scopurilor puse
- Capacități excepționale de problem-solving (rezolvarea provocărilor apărute) cu focusare exclusivă pe soluții
- Capacitate de a lucra în același timp atât la strategia de recrutare pe termen lung, cât și la prioritățile pe termen scurt
- O persoană capabilă să genereze mai multe idei privind sursele de candidați decât timp la dispoziție pentru implementarea acestora
Sună interesant? Așteptăm CV-urile dvs. la adresa electronică [email protected], sau la adresa str. A. Bernardazzi 38, et.3, or. Chişinău.
Informaţii suplimentare la tel: (+373-78) 88 11 82
Vă așteptăm în echipa noastră!
Pe cine căutăm?
- Esti responsabil și sociabil?
- Rezistent la stres și orientat spre rezultat?
- Știi să îți planifici timpul și poți lucra în cîteva direcții simultan?
- Cunoști limbile română și rusă?
- Ești comunicabil, și ai talent în a fi un bun organizator?
Cu ce te vei ocupa?
- Planificarea și coordonarea activității operatorilor;
- Analiza și evaluarea activității acestora;
De ce să aplici la Magenta Consulting?
Noi îți oferim:
- Angajare oficială;
- Posibilitate de creștere profesională;
- O echipă tînără de colegi profesioniști și amabili;
- Mediu de lucru cald si plăcut;
- Posibilitatea de a comunica cu oameni noi și de participare în proiecte naționale și internaționale.
Dacă ești interesat de acest post vacant te invităm să expediezi CV-ul la adesa de e-mail: [email protected]
Sau să apelezi la numarul de telefon: 078 88 77 15;
Te așteptăm în echipa noastră!
Dacă ai ajuns pe această pagină, ești în căutare de lucru. Bine ai venit!
Recrutăm Doar 20 de operatori colectare date în teren – persoane care discută față în față cu oamenii pentru a afla opinia lor despre diverse fenomene. Îți oferim o anchetă care trebuie completată. Este un lucru foarte interesant:
- Călătorești prin țară cu transport asigurat
- Înveți de la colegi și acumulezi experiență unică
- Înveți mult despre moldoveni
NU ESTE UN LUCRU SIMPLU!
Ne dorim în echipă colegi care sunt deschiși pentru greutăți – dedicație, răbdare, comunicare și atenție.
Avem așteptări simple dar stricte:
- Întreaga zi dedicată lucrului (8 ore)
- Angajare pe minim 3 luni
- Cunoașterea limbilor Română și Rusă
- Utilizarea tabletă, smartphone, aplicații, email
Oferim un salariu fix de 12.000 Lei curat la mână, cu toate impozitele achitate separat. Salariul poate fi și dublu, doar dacă depui un extra efort. Oferim angajare oficială cu contract de muncă, asigurare medicala și plăți oficiale. Fiecare coleg nou va trece un program de orientare și instruire.
Clickează butonul de mai jos pentru a trimite aplicarea și începe o carieră în domeniul cercetărilor sociologice!
Mystery Shopping (Clientul misterios) reprezintă un instrument folosit de către Magenta Consulting pentru a evalua calitatea serviciilor în magazine, bănci, farmacii etc
Responsabilităţi:
- Vizitarea localurilor/magazinelor indicate de coordonatorul de proiect;
- Evaluarea calității deservirii conform criteriilor prestabilite;
- Completarea unui chestionar la sfârșitul vizitei în baza propriilor observații;
- Raportarea la timp a tuturor materialelor colectate coordonatorului de proiect.
Cerințe față de candidat:
- Organizare – reușește să realizeze toate activitățile planificate în timpul propus
- Punctualitate – respectă timpul altora și își planifică eficient al său
- Mobilitate – disponibil să se deplaseze în toate orașele țării
- Spirit de observație – atrage atenție la detalii și le memorizează
Beneficii:
- Participarea la îmbunătățirea deservirii în companiile din Moldova
- Orar de muncă stabilit de comun acord, pentru a nu contraveni activităților Dvs. de bază
- Încurajarea participării la proiect a persoanelor cu vârsta de peste 35 de ani
- Experiența de lucru nu este obligatorie
- Remunerarea pe proiect.
Informaţii suplimentare la tel: (+373-78) 88 77 15 sau (+373-78) 88 11 20
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul la adresa electronică [email protected], sau la adresa str. A. Bernardazzi 38, et.3, or. Chişinău.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul (contabilitate, economie, finanțe);
- Cunoștințe profunde privind Standardele Naționale de Contabilitate (SNC), legislația
- fiscală și legislația muncii la un nivel înalt;
- Cunoasterea Legislației Fiscale și Contabile;
- Cunoașterea limbilor: româna și rusa, (engleza reprezintă un avantaj)
- Abilități înalte de analiză și comunicare, atenție la detalii;
- Persoana perseverentă, onestă, orientată spre performanță și rezultat;
- Grad înalt de confidențialitate și responsabilitate;
- Cunoștințe PC, MS Excel, MS Word, 1C 7.7;
- Experiența într-un post de contabil-șef (adjunct) de cel puțin 3 ani.
Obligațiuni de post:
- Organizează și verifică evidenţa contabilă şi normarea muncii în cadrul companiei;
- Are în subordine 1 contabil, care duce evidența contabilă primară;
- Verifică corectitudinea ținerii evidenței și registrelor contabile în conformitate cu prevederile reglementărilor și legislației în vigoare;
- Conlucrează aproape cu departamentul HR al companiei;
- Efectuează procedurile de închidere a lunii, trimestrului și a anului;
- Asigură prezentarea corectă și în termen a tuturor Rapoartelor lunare, trimestriale și
anuale către buget; - Asigură înregistrarea în contabilitate a altor operațiuni și rapoarte aprobate de conducere.
Condiții de muncă și remunerare:
- Program de lucru Luni-Vineri de la 8:00 pînă la 17:00 sau 9:00 pînă la 18:00 (e posibil și
Part Time); - Remunerare motivantă;
- Pachet social integral;
- Oportunitate de creștere profesională și dezvoltare în cadrul companiei;
- Ceai/cafea acordate de angajator;
- Team building;
- Echipă tinara și dinamica;
- Birou - în centrul orașului pe str. Bernardazzi 38 (intersecție cu str. Armenască).