Magenta Team building

Pentru a reîncărca bateriile este nevoie de un „city break". Așadar, echipa Magenta Consulting a hotărât să facă un Chișinău „break" de 4 zile, timp suficient ca să ni se facă dor de Chișinău și să ne întoarcem în orașul nostru drag cu forțe și idei noi.

Călătoria a început

Unde poți să te detașezi de aglomerația urbană mai bine decât în sânul naturii, în munți. Cu această idee am purces la drum spre prima destinație - Moieciu de Sus, județul Brașov. Pentru cei ce sunt în căutare de o destinație turistică ce ar conține în egală măsură monumente naturale și arhitecturale inedite, vă recomandăm cu căldură județul Brașov.

Priveliştea din Moieciu de Sus

Căsuţa noastră

A doua zi dis-de-dimineață, înarmați cu energie pozitivă și entuziasm, am ajuns la Castelul Peleș. Aici am aflat că datorită uzinei electrice proprii, acesta a fost primul castel electrificat din Europa. Mai mult decât atât, acesta dispunea de încălzire centralizată, lift și aspirator, lucruri impresionante pentru secolul al XIX-lea. Din cele 160 de camere disponibile din castel, am vizitat doar o parte din ele, dar am fost cuceriți încă din holul central, unde pe covorul roșu, pe vremea domniei lui Carol I, au pășit personalități marcante, precum: George Enescu, Vasile Alecsandri ș.a.

Ghidul nostru drag

Castelul Peleş

Monumentul lui Carol I în curtea Castelului Peleş

Momente de neuitat sau Love is in the air

Castelul Foişor

Următoarea destinație după Peleș a fost la altitudinea de 1400 m în munții Bucegi, unde am luat masa și o gură de aer proaspăt.

Telegondolă, Sinaia

Ultimul loc vizitat în cea de-a 2-a zi de excursie a fost orașul Brașov.

Străzile pietonale din Braşov

Aici am poposit la o cafenea, dar nu am avut timp de brașoave, așa că ne-am îndreptat spre librărie și ne-am aprovizionat cu cărți de lectură pentru suflet și minte. Apropo, „a spune brașoave", expresie care în dicționar are semnificația de "a spune minciuni", vine din istoria publicității orașului. „Braşoave" au fost numite laudele prin care îşi prezentau mărfurile (făcându-le reclamă) negustorii din Braşov ce cutreierau Moldova şi Muntenia.

Popasul de la Come Back Coffee sau De vorbă la o ceaşcă de cafea

În cea de-a 3-a zi ne-am îndreptat spre Cheile Zărneștilor, numite și Prăpastiile Zărneștilor, care se află în munții Piatra Craiului. Fiind una din cele mai impresionante formațiuni calcaroase din România, cu o lungime de 25 km și cu altitudini de peste 2000 m, ne-a uimit cu priveliștile ei de poveste. Aici se află și unul din cele mai complicate puncte de escaladare din România pentru alpiniștii profesioniști.

Lupta pentru un loc în cadru

Următorul popas l-am făcut la Cheile Gradiștei , unde am luat masa în restaurantul Cheile Gradiştei.

Deasupra norilor

Acces la Wi-Fi din restaurantul Cheile Gradiştei ... Sau ... Dorul de casă

În ultima zi de excursie, în drum spre casă, ne-am oprit la Iași, la Palas Mall. Iașul, totuși, a fost cel mai puțin explorat oraș din excursia noastă și rămâne o destinație pentru team building-urile noastre viitoare.