Eye Tracking pentru ambalaje - câtă carne lăsăm la vedere?

Contează aspectul cărnii atunci când o cumpărăm? Extrem de mult! Cu serviciul Eye Tracking am stabilit ce carne mănâncă cu ochii consumatorii și cât de important e ambalajul.

Pe raft am expus 4 tipuri de carne, toate împachetate apetisant. Iată ce am descoperit:

Carnea se mănâncă, întâi de toate, cu ochii

Creatorii ambalajelor nu au dat greș, lăsând mult spațiu, pentru ca potențialii cumpărători să vadă carnea în sine. Aspectul proaspăt, culoarea, felul în care este tăiată – vinde. Celelalte au fost lăsate pe seama etichetelor. În toate ambalajele a fost folosită culoarea albă, care conferă ideea de igienă.

  • Beefer au pus pe ambalaj ceea ce vând – carne de vită.
  •  Measna Natura au făcut o combinație reușită dintre rozul cărnii și verde, care, în ansamblu, dau idea de fraged și, de altfel, a atras  cel mai mare număr de fixații – 144.
  • La Ferme a optat pentru imaginea unei găini și o formă a ambalajului care se pliază pe formele puiului.
  • Designul minimalist pentru carnea Corella a atras 65 de fixații. 

Imaginea 1: Numărul de fixații

Cât putem să ne uităm la carne?

Ambalajul Measna Natura și Beefer s-au poziționat pe primele poziții și la capitolul durată a fixațiilor. Iar rezultatele mapei termice ne-au oferit și răspunsul căutat. Participanții au privit atât la ambalajele pentru carne, cât și la modul cum arată aceasta.  În același timp, privirea s-a axat pe numele de producător într-o măsură mai mare, mai cu seama, pentru marca Beefer. 

Imaginea 2: Durata fixațiilor

 

Vinzi sau cumperi carne? Trebuie să știi asta:

  • ambalajul pentru carne contează;
  • carnea trebuie să fie la vedere;
  • culorile apetisante atrag.

Imaginea 3: Heatmap

Pentru a afla mai multe despre serviciul Eye Tracking, puteți accesa AICI

Vizualizări1398 Share Tweet Plus