Cunoașteți cum personalul dvs. îi deservește pe clienți? Mystery Shopping în Moldova

Reducerile și calitatea nu mai sunt unicele surse de creștere a vânzărilor și a loialității clienților. Atitudinea față de clienți contează la fel de mult, dacă nu chiar cel mai mult în alegerea consumatorilor. Un client care a fost deservit prost va lăsa banii săi concurentului. Clientul cu care s-au purtat urât va povesti despre acest caz la 10-20 de rude și prieteni. Dar cât de sigur poate fi un proprietar al unei afaceri că angajații lui se comportă adecvat cu clienții, iar profitul lui potențial nu este acumulat de către concurenți?

Soluția pentru a afla adevărul există – mystery shopper sau cumpărătorul misterios. Nu este vorba de persoane deghizate sau care se disting prin ceva anume. Sunt clienți obișnuiți, dar care sunt selectați și instruiți din timp: după vizita la magazin, bancă, farmacie sau orice altă destinație care implică contact direct cu clienții, ei vor oferi răspunsuri la întrebările care vă interesează – cât de amabili au fost angajații, cât de bine promovează oferta și dacă ei cunosc sortimentul, cât de curat era sediul sau ce secrete folosesc concurenții pentru ca de la ei clienții să iasă mulțumiți.

Magenta Mystery Shopping este cel mai complex serviciu de creștere a calității de deservire, implementat de compania de consultanță și cercetări de marketing Magenta Consulting, ca răspuns la necesitățile clienților, constatate pe parcursul a 7 ani de experiență în domeniul cumpărăturilor misterioase.

Vizitele secrete de evaluare sunt efectuate «sub acoperire» de cumpărători misterioși, instruiți și selectați din baza de 150 de persoane, reprezentanți ai diferitor categorii de vârstă, interese, statut social, în funcție de profilul cumpărătorilor clientului. Discuția cu reprezentantul companiei se înregistrează în format audio pentru o analiză ulterioară. 

Avantajul exclusiv constă în faptul că rezultatele vizitelor sunt disponibile deja după 48 de ore de la efectuarea lor, deoarece Magenta Consulting este prima companie de cercetări din Moldova ce utilizează în activitatea ei soluții smart. Astfel, rapoartele detaliate pot fi accesate de client oricând și la orice oră, prin intermediul unei platforme on-line, cu acces personalizat.

La necesitatea clientului, Magenta Consulting se implică în elaborarea KPI (indicatori - cheie de performanță) și setarea standardelor de deservire.

Ofertă gratuită

Serviciul Magenta Mystery Shopping este recomandat atât companiilor mari, cât și celor mici și mijlocii. La înregistrare pe pagina dedicată serviciului http://mysteryshopping.md, până la 31 octombrie 2014, Magenta Consulting oferă gratuit câteva instrumente de evaluare a calității deservirii personalului și de interpretare a rezultatelor. Iar companiile care vor simți că au nevoie de ajutor din exterior pentru efectuarea vizitelor clienților misterioși, vor putea beneficia de evaluarea primară gratis a unei filiale/ a unui magazin.

Sursa: Unimedia.info

STUDIU: Cât de amabil este personalul de deservire în Republica Moldova?

Vizualizări127 Share Tweet Plus