Cât de mult zâmbim clienților noștri

 

MSPA Europe/Africa a publicat Raportul cu referire la Zâmbet pentru anul 2020, realizat în colaborare cu Better Business World Wide and Surfmerchants.

Acest Raport se bazează pe date colectate de companiile care oferă servicii de Mystery Shopping și analizează atitudinea față de clienții unui spectru larg de industrii.

 Raportul conține un rezumat care a inclus aproape 5 milioane de răspunsuri colectate de cumpărătorii misterioși ai companiilor membre MSPA, organizație comercială pentru profesioniștii din domeniul Mystery Shopping.

Probabil, deja v-ați dat seamă că Magenta Consulting face parte din această organizație și a contribuit la raportul dat cu datele colectate de la clienții noștri pe parcursul anului 2019. Cumpărătorii misterioși, pe lângă informația necesară fiecărui client, au analizat și atitudinea manifestată de prestatorii de servicii față de clienților lor, urmărind dacă aceștia au fost salutați, li s-a zâmbit și dacă au fost încurajați să facă și alte cumpărături adiționale.

 

Cât de mult zâmbesc moldovenii clienților?

Opinia populară spune că moldovenii sunt mai puțin zâmbitori și, de obicei, nepoliticoși în industriile ce țin de oferirea serviciilor. Însă, afacerile moderne încearcă să schimbe acest stereotip și investesc în traininguri pentru angajații lor și în calitatea deservirii clienților. Respectiv, datele colectate de Magenta în 2019 demonstrează un rezultat impresionant.

 

 

Aceste date clasează Moldova pe locul 2 în lume după zâmbetul oferit și pe locul 10 - după salut. Sperăm că aceste date vă vor aduce și dvs. un zâmbet pe buze și emoții pozitive.

 

 

 

 

Vizualizări102 Share Tweet Plus