Angajații Dvs. oferă o deservire perfectă… Vă îndoiți, avem dreptate?

68% dintre clienți schimbă furnizorul nu atât din cauza prețurilor sau a calității, cât din cauza unei deserviri proaste

 

De câte ori un potențial vânzător nu a preluat apelul telefonic al Dvs.? Sau, intrând într-un magazin, ați așteptat, până consultanții au finalizat discuțiile între ei, în loc să vă deservească? Sau consultanții nu au putut explica pe înțelesul Dvs. cu ce e mai bun produsul ori serviciul, comparativ cu cel al concurenților, determinându-vă să faceți cumpărătura la alt magazin?

Oare angajații Dvs. întotdeauna oferă deservire excelentă?

Suntem siguri că nu tolerați faptul că clienții Dvs. pleacă la concurenți din cauza că sunt tratați cu puțină atenție din partea personalului. Noi vă propunem o soluție simplă și eficientă, rezultatul căreia îl veți observa deja din prima zi.

Soluția constă în monitorizarea angajaților Dvs. în baza metodei Mystery Shopping (Clientul Misterios). Clientul misterios, pe care îl vom trimite la compania Dvs. este un „agent secret”, care arată și se comportă ca un cumpărător obișnuit și fixează toate aspectele interacțiunii cu personalul companiei.

Compania Magenta Consulting oferă serviciul Clientul Misterios, începând cu anul 2007 și colaborează atât cu lideri ai pieței, cât și cu întreprinderi mici, ce au în gestiune 2-3 magazine, cafenele sau filiale.

Beneficiile ce le obțin clienții noștri în urma aplicării metodei Mystery Shopping:

  • Asigură controlul total al angajaților – evită furturile, aroganța, indiferența față de clienți;
  • Remunerează angajații cu cele mai bune rezultate și îi penalizează pe acei cu rezultate slabe;
  • Identifică lacunele în procesul de deservire și instruiesc personalul în vederea eliminării acestora;
  • Măresc suma bonului mediu datorită vânzărilor suplimentare;
  • Clienții sunt mulțumiți de deservire și revin din nou.

Atunci când îi veți informa pe angajații Dvs. despre faptul că activitatea lor este periodic evaluată prin metoda Clientul Misterios, vă veți asigura că aceștia sunt permanent motivați.  Astfel, clienții se vor bucura de o deservire excelentă, iar angajații vor acorda atenție deosebită fiecărui client, chiar și atunci când vizitele cumpărătorului misterios vor fi mai puțin frecvente.

Criteriile de evaluare pentru ancheta cumpărătorului misterios vor fi elaborate în comun acord cu Dvs. Noi îi selectăm pe clienții misterioși în conformitate cu specificului afacerii Dvs.: studenți, pensionari, mame cu copii, manageri, oameni de afaceri, persoane din diferite categorii sociale și demografice.

Deoarece suntem absolut siguri de utilitatea acestei metode, precum și de efectele sale radicale asupra deservirii, vă propunem o posibilitate unică să vă convingeți de rezultate reale ale Mystery Shopping fără niciun risc. În rezultat, clienții Dvs. vor fi fericiți și vor reveni cu drag în magazinele și filialele Dvs.

Condițiile ofertei speciale. Începem implementarea studiului în compania Dvs. În cazul în care la sfârșitul primei luni nu veți observa îmbunătățiri la nivel de deservire și veți decide să întrerupeți colaborarea, noi, fără nicio ezitare, vă vom returna banii achitațipentru luna respectivă. Credem că o asemenea ofertă încă nu v-a propus nimeni. Suntem atât de încrezuți de eficiența acestui serviciu, încât ne asumăm 100% de risc. În acest caz, după rambursarea eventuală a banilor, vom fi nevoiți să excludem orice posibilitate de colaborare în viitor.

Condiția este ca informațiile din rapoartele furnizate să fie aplicate în scop de dezvoltare: instruirea personalului, analiza greșelilor, motivația angajaților. În cazul în care rezultatele Mystery Shopping nu for fi utilizate pentru dezvoltare,  noi ne asumăm dreptul (în cadrul acestei oferte) să oprim prestarea serviciului în orice moment. 

Această ofertă este limitată și este valabilă doar pentru primele 10 companii, care vor apela la Magenta Consulting.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să telefonați acum la numărul de telefon 078881120, sau sa vă înregistrați utilizând formularul de mai jos.

Vizualizări2195 Share Tweet Plus