Noutăți

Prima etapă a proiectului pilot „The Marketer’s 2017 Survival Kit” în imagini

Sâmbăta aceasta, 11 februarie, am pus la lucru 50 de studenți care au participat la proiectul pilot “The Marketer’s 2017 Survival Kit”.

La eveniment au avut loc următoarele activități:

  • Cuvânt introductiv de la Directorul General Dumitru Slonovschi.
  • Sesiunea Satisfacția Clientului cu Oxana Rojcova. Participanții au descoperit etapele de desfășurare, domeniile și direcțiile de aplicare a studiilor Mystery Shopping.
  • Sesiunea Survival Kit cu Andrei Ciobanu​. Au fost simulate câteva tipuri de research care vor ajuta viitorii directori de marketing să ia decizii corecte mai ușor și cu mai puțin risc.

Pe 18 februarie proiectul “The Marketer’s 2017 Survival Kit” va continua cu subiectul - Comunicare strategică. Participanții vor descoperi secretele elaborării unei strategii de comunicare conform următorului plan:

  • Segmentare, targetare, poziționare;
  • Elaborarea abordării strategice față de promovarea companiei;
  • Realizarea unui plan de implementare a strategiei de promovare;
  • Analiza eficienței campaniei de promovare.

Formatori: Dumitru Slonovschi, Director General și Irina Batîri, Partener și Consultant Senior Cercetări și Analiză.

The Marketer’s 2017 Survival Kit” este una dintre inițiativele Magenta Consulting și face parte dintr-un plan de acțiuni complex de stabilire a unui dialog între mediul academic și cel corporativ.

 

 

 

Vizualizări107 Share Tweet Plus