Ce fac concurenții? Află cu Mystery Shopping

Ce face concurentul meu diferit de mine? Avem același tip de produse, imagine la fel de bună, deservire pusă la punct, totuși, el atrage mai mulți clienți! Pentru aceasta există o soluție creativă – Mystery Shopping.

Ce poți afla despre concurenți cu Mystery Shopping

Cumpărătorii misterioși pot colecta datele de care ai nevoie pentru a le folosi apoi în favoarea ta. Îți prezentăm doar câteva întrebări la care poți primi răspuns cu  ajutorul Mystery Shopping:

- Experiența clientului la concurenți. Cu niște cumpărători bine instruiți detectați cele mai subtile nuanțe ale deservirii. Iar astfel de date sunt la preț de aur când elaborezi sau modifici propria strategie. Pentru că diferența e cea care întrece concurența. 

- Produsele concurenților. Care este calitatea generală și aspectul produselor lor? Cum sunt ambalate, în ce fel sunt prezentate clienților? Ce spun consultanții atunci când sunt întrebați despre caracteristicile produselor pentru a le avantaja?Aceste date vă vor permite mai bine să vă comparați experiența cu a lor.

- Vitrina și designul magazinului concurenților. Cum e realizat accesul la produsele de pe raft? Cum sunt aranjate produsele? Pot fi testate? Cum anume? Ce alte facilități oferă concurenții clienților în magazin?

- Abordarea consultanților. În ce moment salută consumatorii, cum anume? Când prezintă produsele și cum?  Cum reacționează la situațiile de conflict? Fac vânzări cross-selling, cum anume asociază produsele?

Cum poți folosi datele despre concurenți?

Cu Mystery Shopping, datele colectate vor fi prezentate sub forma unui raport detaliat, accesibil 24/24, grupat comod pe aspecte de interes. Astfel, le poți utiliza pentru îmbunătățirea strategiei ce ține de experiența clientului, consolidând acele zone în care concurența este mai vulnerabilă. În acest fel, vă asigurați că:

- Strategia se axează pe rezolvarea unei probleme sau nevoi specifice la care clienții răspund pozitiv.

- Strategia este realistă și ține cont de capacitățile dvs. financiare. Dar și că faceți uz de modificările bazate pe comportament care nu costă nimic, cum ar fi momentul în care consultanții salută cu o expresie zâmbitoare a feței sau mulțumesc la final pentru cumpărătură și pentru faptul că au ales magazinul vostru?

- Strategia ajută la recucerirea clienților pierduți și câștigarea clienților noi, prin rezolvarea proceselor care nu funcționează tocmai bine în comparație cu competiția.

Studiul concurenților cu ajutorul Mystery Shopping este util și pentru afacerile noi, pentru că permit diferențierea din momentul lansării pe piață, acoperind aspectele apreciate deja de clienți și oferind avantaje în plus.

Vizualizări178 Share Tweet Plus