Sesiuni de instruire Mystery Shopping – componenta 1, comunicarea rezultatelor

Ca să administrezi o problemă, mai întâi merită să o măsori. După acest principiu am construit serviciul Mystery Shopping. Iar recent, am decis să mergem mai departe. După ce aflăm nivelul deservirii companiilor clienților noștri, oferim instruiri Mystery Shopping, bazate pe 3 aspecte-cheie. Le vom analiza în câteva postări.

Sesiunile de instruire Mystery Shopping  - Comunicarea rezultatelor

Experiența de mai mult de 10 ani în realizarea cercetărilor Mystery Shopping ne-a demonstrat: administratorii de companii care nu comunică rezultatele angajaților bat pasul pe loc. Indiferent că e solicitat pentru a măsura nivelul deservirii, pentru a testa integritatea angajaților, pentru a vedea cât de mult se implică angajații, cum se conformează Regulamentelor interne și altele, atâta timp, cât rezultatele sunt știute doar de administrație, nimic nu se schimbă. De ce?

Deoarece:

  • angajații nu știu că au fost evaluați
  • angajații nu cunosc aspectele de deservire la care trebuie să acorde importanță;
  • angajații nu știu care sunt performanțele lor în această privință
  • angajații nu fac nimic ca să le corecteze.

De ce  trebuie să comunici rezultatele cu ajutorul sesiunilor de instruire Mystery Shopping? 

E adevărat. Deseori, comunicarea rezultatelor de către administrație poate fi problematică. Fiind un subiect delicat, anunțarea rezultatelor  într-o formă agresivă sau incorectă poate avea efect invers. În loc să motiveze angajații să progreseze, le poate scădea și mai mult moralul. Mai ales atunci când aceasta sună mai degrabă a mustrare, decât a relatare obiectivă a constatărilor.  De aceea, ca o componentă exclusivă a serviciului Mystery Shopping de la Magenta Consulting, noi oferim sesiuni de instruire post-evaluare. Iar comunicarea rezultatelor este ceea cu ce începem. Ce oferim?

  • Prezentăm rezultatele în formă impersonală (nu spunem nume, nu dojenim, nu atacăm);
  • Stabilim lacunele cel mai des întâlnite;
  • Prezentăm soluții pentru fiecare dintre ele;
  • Stabilim obiective, în prealabil discutate cu administrația, pe termen scurt și mediu;
  • Exersăm cazuri concrete. 
Vizualizări143 Share Tweet Plus