Când aveți nevoie de Mystery Shopping?

Nu suntem primii care vă spun aceasta: nu lăsați deservirea în voia sorții. Dar dacă vreți să o administrați bine, măsurați-o. Despre Mystery Shopping s-au bătut mult clopotele, dar puțini știu pe ce se pot focaliza studiile de acest fel. De aceea, în această postare, vorbim despre când și pentru ce merită să folosiți acest serviciu:

Mystery Shopping – pentru experiența clientului. 

Conform cercetărilor efectuate de noi anterior, 68% dintre clienți nu au realizat o cumpărătură din cauza tratamentului inadecvat pe care l-au primit. Noi ne punem în pielea clienților și, utilizând metode speciale de măsurare, vă oferim o imagine clară despre cum se simte consumatorul când vă trece pragul. De la cum este salutat, este sau nu este ajutat în timpul realizării cumpărăturii sau solicitării serviciului, până la momentul când își ia rămas bun. 

Mystery Shopping – pentru promovarea brandului.

Da, comunicarea din interiorul magazinului, spațiile bine brand-uite au impact pozitiv asupra vânzărilor.  Dar mai e încă ceva. Rata conversiilor (când vizita în magazin se transformă în vânzare) este influențată de modul în care brandul e recomandat de angajați. Cu ajutorul Mystery Shopping noi măsurăm: cât de bine angajații cunosc produsele și serviciile sau campaniile în curs, cum le recomandă și cum promovează brandul.

Mystery Shopping – pentru respectarea regulilor interne.

Să deții regulamente care descriu procedurile sau modalitățile de promovare în timpul campaniilor este bine. Și mai bine e când acestea sunt respectate. Dacă dețineți rețele, Mystery Shopping e serviciul perfect pentru a vă asigura că toată rețeaua funcționează uniform, în orice localitate a țării s-ar afla.

Mystery Shopping – pentru punctele slabe.

Cu ajutorul Mystery Shopping vă oferim nu doar informații despre aspectele pozitive, dar mai ales atenționăm asupra necesităților de instruire pentru personal și lucrurile care nu merg chiar așa cum ați planificat. Ce oportunități anume pierdeți și în ce moment? La realizarea vânzării, până sau după aceasta?  Solicitați serviciile noastre pentru a le depista pe toate la timp.

Mystery Shopping – pentru a spiona concurenții.

Cu Mystery Shopping intrați pe o piață nu tocmai necunoscută. Noi cercetăm modalitatea de prezentare a produselor și serviciilor, avantajele prin care se diferențiază concurenții, dar și punctele lor slabe. În acest fel, nu trebuie să ghiciți, ci să folosiți corect, în avantajul vostru, informația verificată.

Mystery Shopping – pentru a verifica integritatea.

Onestitatea, mai ales în afaceri precum băncile, asigurările, dar chiar și vânzările, este crucială. Cu ajutorul serviciului Mystery Shopping vă ajutăm să vă asigurați că încredințați banii pe mâini sigure. 

Vizualizări127 Share Tweet Plus