Noutăți

Magenta susține tinerii din AIESEC în Chișinău

Din 2008, Magenta Consulting a stabilit un parteneriat cu AIESEC în Chișinău. Astfel, de 10 ani, contribuim activ la dezvoltarea profesională a studenţilor din organizație prin traininguri organizate de Magenta şi prin faptul că le oferim posibilitatea să realizeze practica în compania noastră. 

Relația Magenta - AIESEC

AIESEC este cea mai mare organizaţie internaţională, nonprofit, apolitică și care este condusă de tineri și pentru tineri. Este o platformă care permite tinerilor să-şi descopere şi să-şi realizeze potenţialul de leadership pentru a aduce un impact pozitiv în societate. Ei pot coordona o echipă din cadrul organizaţiei, au șansa să plece într-un stagiu internaţional de practică şi să participe sau să organizeze conferinţe şi proiecte. Ne place să susținem astfel de organizații, pentru că tinerii sunt talentați, ambițioși și vor să se dezvolte continuu. De fiecare dată când au conferințe sau evenimente, ne place să fim și noi prezenți, ca să ne umplem de energia și entuziasmul lor.

Magenta prezentă la AIESEC Local Training Seminar

Recent, AIESEC a recrutat membri noi în organizație, iar de pe 30 martie până pe 1 aprilie a avut loc seminarul de inducție al acestora în activitatea AIESEC – Local Training Seminar (LTS). Magenta a fost prezentă la conferință, a cunoscut membrii noi și le-a prezentat câteva date interesante.

Directorul Departamentului de Cercetări, Andrei Ciobanu, a prezentat rezultatele unui studiu realizat în toamna 2017. Este vorba despre nivelul de interes al tinerilor față de angajarea în câmpul muncii, care a cuprins subiectele: preferințele tinerilor cu privire la locul de muncă și așteptările tinerilor angajați față de angajatori, domeniile și posturile de muncă spre care aspiră tinerii, principalele canale de informare despre procesul de angajare și alte subiecte interesante. Această cercetare a fost realizată de Magenta Consulting în parteneriat cu METRO Cash&Carry Moldova și Efes Vitanta Moldova Brewery.

Ecaterina Vieru, directorul Departamentului Mystery Shopping, le-a povestit tinerilor despre programul „Devino client misterios”, prin care studenții se pot implica într-un un job part time și  pot să participe la studiile Mystery Shopping realizate de Magenta Consulting. Mystery Shopping este o metodă de evaluare a calității de deservire în magazine și restaurante, bănci și farmacii, saloane de frumusețe și săli de fitness și în oricare alt loc unde există interacțiunea directă dintre client și consultant/consilier/vânzător/specialist. Evaluarea se efectuează de către un client misterios. Aceasta este o oportunitate excelentă pentru cei care vor să înțeleagă cum se lucrează într-o echipă cu peste 10 ani experiență și să se implice într-un job care nu ia decât câteva ore pe săptămână.

Vizualizări148 Share Tweet Plus