Noutăți

Kilometrul Zero. Cum a fost și de ce trebuie să veniți data viitoare?

Sâmbăta trecută, pe 21 aprilie, a avut loc prima ediție a evenimentul Kilometrul Zero – Marketing aplicat cu Dumitru Slonovschi. Peste 35 de antreprenori, directori de companii și specialiști în marketing au plecat de la instruire super entuziasmați, inspirați și cu o viziune strategică asupra activității de marketing din companie.

Cu ce provocări se confruntă majoritatea directorilor de companii?

Pe majoritatea participanților care au venit la eveniment îi frământau aceleași întrebări: Cum să-mi înțeleg consumatorul? Care sunt necesitățile acestuia și cum pot să-mi planific activitatea de marketing în jurul preferințelor consumatorului, pentru ca, într-un final, acesta să devină un client loial, care îmi va recomanda brandul și altora?

Customer Journey – călătoria magică prin care trece fiecare consumator

Dumitrul Slonovschi a ajutat participanții să înțeleagă consumatorul prin prisma conceptului de Customer Journey Map. Acesta este parcursul prin care trece consumatorul începând de la primele interacțiuni cu brandul – de la cunoașterea acestuia (notorietatea) până la etapa de recomandare a mărcii familiei și prietenilor. Participanții au înțeles ce instrumente de cercetări de marketing pot folosi și care este efortul necesar la fiecare fază prin care trece consumatorul (Notorietate – Interes – Considerare – Cumpărătură – Loialitate – Recomandare). S-a discutat despre afacerile adevărate ale persoanelor implicate în instruire, afaceri din Moldova, și probleme reale cu care se ciocnesc consumatorii participanților. În final, participanții au mers acasă cu un set de materiale pe care le pot utiliza în continuare, pot seta indicatori de performanță (KPI) pentru departamentul de marketing și  sunt utile în procesul de elaborare a unui plan de marketing. Pe parcurs, revenim cu un set de impresii ale celor care au fost prezenți la eveniment.

 

Instruirea a fost realizată și condusă de Dumitru Slonovschi, director general și fondator al Magenta Consulting. Dumnealui are o experiență de 16 ani în domeniul de cercetări de marketing și a implementat peste 1200 de proiecte de consultanță, cercetări de marketing, cercetări sociologice, politici publice și instruiri.

 

Vizualizări173 Share Tweet Plus