Noutăți

Dumitru Slonovschi despre neuromarketing

Joi, 2 august, comunitatea Tekwill a organizat tradiționalul Shared Breakfast. De data aceasta, invitatul evenimentului a fost Dumitru Slonovschi, director general și fondator Magenta Consulting, care a vorbit despre neuromarketing și impactul acestuia asupra evoluției marketingului mondial.

Ce reprezintă neuromarketingul?

După trecerea în revistă a cauzelor biologice, Dumitru Slonovschi a explicat modul în care acționează eticheta unui produs sau brandul asupra deciziei finale a cumpărătorului. Speakerul a demonstrat că alegerea de a procura un produs are loc la nivel neuronal, în lobii encefalului. Astfel, a fost reiterată necesitatea studierii profilului cumpărătorului înainte de a elabora niște strategii de marketing calitative. În acest sens, Dumitru Slonovschi a vorbit despre tehnici de analiză aplicate în neuromarketing. Mai exact, acesta s-a axat pe eye tracking și studiile efectuate cu ajutorul aparatelor de tip EGG.

Experiență vs. perspectivă

Pentru că o lecție bună presupune îmbinarea teoriei cu practica, specialistul în marketing a adus exemple concrete de neuromarketing aplicat, punând accent pe modul în care funcționează site-ul youtube.com. Lista de exemple a continuat cu domenii variate, de la telecomunicații la produse alimentare, iar pe final s-au discutat și câteva campanii publicitare de la noi. Totodată, Dumitru Slonovschi a relatat experiența sa în  cadrul programului LEP, desfăşurat în Suedia, unde a aflat despre noile perspective ale tinerilor ce se lansează în business și doresc să prezinte aportul lor societății prin reutilizarea produselor. Speakerul a punctat necesitatea unei abordări similare în Moldova și i-a îndemnat pe participanți să aplice pentru program.

Participanții la discuție au fost entuziasmați să afle despre neuromarketing, dar și să discute tendințele autohtone în materie de marketing. ”Evenimentul a fost, cu siguranță, reușit, având loc într-un anturaj prielnic pentru toți cei prezenți. Speakerul evenimentului, fiind o persoană competentă în neuromarketing, a reușit să explice esența și nuanțele acestui domeniu, relatând în termeni clari și simpli. Am plecat de la Shared Breakfast impresionat de acest domeniu nou și necunoscut pentru mine, până acum”, a afirmat Mihai, un tânăr prezent la eveniment.