Noutăți

Companiile locale pot comanda la Magenta o cercetare achitind doar 50% din preț.

Cât de real este să faci o strategie de marketing la jumătate de preț? De fapt este real.

Companiile locale pot comanda la Magenta Consulting o cercetare achitind doar 50% din preț. La sfârșit de an multe companii planifică/ aprobă bugetele pentru anul viitor și anume din acest motiv vă propunem acum o ofertă mai mult decât avantajoasă. Ne adresăm managerilor cu o abordare SMART care planifică eforturile de marketing și preferă să ia decizii informat. Totodată, este o posibilitate unică pentru companiile care nu au apelat la cercetări de marketing să vadă utilitatea serviciilor și să ia decizii în baza datelor reale de la consumatorii de pe piața locală.

Explicăm cum este posibil:

Magenta Consulting are statut de consultant pre-calificat în cadrul Echipei de Susținere a Micului Business ai EBRD. Prin intermediul acestui program, puteți obține subsidii de 50% - 70% (maximum de 10,000 euro) pentru următoarele servicii ale noastre:

Luați legătura cu noi completând formularul de mai jos și ve-ți primi o ofertă personalizată specificului activității Dvs.

Ce este o cercetare de marketing?

Cercetarea de marketing reprezintă o investigare complexă și sistematică a pieței, folosind un ansamblu de metode științifice de colectare, analiză, interpretare și sintetizare a informațiilor necesare pentru luarea deciziilor de marketing ale firmei. Cercetările de marketing reprezintă o practică normală în țările dezvoltate unde decizile luate de companii sunt  argumentate cu date reale despre consumatori. Cu ajutorul cerecărilor pot fi studiate: 

  • evaluarea nivelului de cunoaștere, încredere și utilizarea a unui brand/ produs
  • determinarea prețului optim (testarea prețului)
  • testarea produselor/ conceptelor 
  • testarea publicității și a ambalajului
  • determinarea satisfacției consumatorului
  • identificarea avantajelor, care apeleaza la nevoile consumatorilor și diferențiază compania de concurenți
  • segmentarea consumatorilor (identificarea grupurilor de consumatori care se aseamănă prin comportament de cumpărare sau prin reacția la metodele de promovare a vânzărilor
  • evaluarea calității deservirii personalului

Vizualizări752 Share Tweet Plus