Servicii

Mystery Shopping reprezintă un instrument folosit de către Magenta Consulting pentru a evalua obiectiv calitatea serviciilor oferite de către angajaţi clienţilor săi, proporţia în care sunt respectate şi aplicate reglementările interne ale companiei, KPI, fișa de post, altfel spus, se măsoară loialitatea şi profesionalismul angajaţilor faţă de organizaţie şi imaginea acesteia.

Dacă doriţi să aflaţi felul în care sunt întâmpinaţi şi trataţi clienţii, cât de loiali sunt angajaţii, cum percep clienţii anturajul în care sunt serviţi (aspect interior şi exterior) şi diferenţierea faţă de concurenţi, Magenta Consulting vă poate ajuta prin expedierea unor „mystery shopper-i”  - cumpărători misterioşi, care ne vor ajuta la evaluarea performanţelor salariaţilor.

Acest serviciu se adresează tuturor clienţilor, afacerile cărora presupun un contact direct al personalului cu consumatorul. O necesitate sporită de evaluare mystery shopping se remarcă în câteva domenii: retail, sectorul financiar-bancar, asigurări, telecomunicaţii, farmacii, hotele, restaurante, baruri şi altele.

Detalii despre acest serviciu pe AICI - un site dedicat care vă oferă și o evaluare gratuită!

Ce este Magenta Mystery Shopping?

  • Un serviciu adresat companiilor,  personalul cărora interacționează direct cu clienții:
  • Supermarketuri
  • Farmacii
  • Magazine Specializate
  • Bănci și Companii de Asigurări
  • Agenții de Turism
  • Telecomunicații
  • HoReCa
  • Rețele de benzinării
  • Showroom-uri Auto etc. 

O cercetare efectuată prin implicarea clienților misterioși, care colectează informații valoroase despre:

  • modul în care sunt întâmpinați și tratați clienții
  • atmosfera și aspectul interior al punctului comercial
  • respectarea standardelor de deservire
  • aplicarea tehnicilor de vânzare
  • promovarea imaginii companiei
  • cunoașterea sortimentului și a caracteristicilor produselor.

Rezultatele sunt prelucrate și introduse pe o platformă online, la care are acces doar compania Dvs.

Direcții de utilizare

  • Evaluarea angajaților
  • Evaluarea implementării campaniei promoționale
  • Evaluarea concurenței

Avantajele platformei online

  • Acces la date 24/7
  • Interfață interactivă și prietenoasă
  • Vizualizarea datelor în maximum 48 de ore de la efectuarea vizitei
  • Prezentarea grafică a rezultatelor
  • Analiza în dinamică a indicatorilor de performanță
  • Crearea diferitor niveluri de acces la date, în funcție de pozițiile ierarhice ale utilizatorilor 

Organizarea procesului

 

PLUS, consultanță Magenta Consulting

  • Evaluăm nivelul deservirii și vă oferim recomandări pentru îmbunătățirea acestuia.
  • Creăm indicatorii de performanță și urmărim evoluția acestora în timp.
  • Ne implicăm în elaborarea și ajustarea continuă a standardelor de deservire.
  • Vă oferim asistența post-proiect în implementarea soluțiilor recomandate.
  • ...și asta nu e tot. 
 
  • 9 ani de cercetări Mystery Shopping
  • experiență în domeniile: farmaceutic, FMCG, telecomunicații, bancar, comercializarea instalațiilor termo-hidro-sanitare, plantelor și a echipamentelor de grădinărit, materialelor de construcții
  • o bază de date cu clienți misterioși de diferite profiluri, atent selectați și instruiți în prealabil: studenți, angajați, pensionari, cupluri, celibatari, persoane din diferite clase sociale, femei și bărbați de toate vârstele
  • date veridice și obiective, în timp util
  • confidențialitatea informaților Dvs.