Servicii

Pentru decizii de  marketing unele companii valorifică informația pe care o pune la dispoziție Magenta Consulting sub formă de rezultate ale cercetărilor pieței. În alte cazuri, însă, clienții au nevoie de servicii mai complexe, care ar include interpretarea datelor studiilor și soluții funcționale, ce ar contribui la creșterea profiturilor companiei clientului.

Magenta Consulting dispune de o vastă experiență ce ține de consultanța de marketing și oferă în acest sens un spectru de servicii:

Strategia de marketing

Strategia de marketing vă ajută să priviți produsul, concurenții, piața și activitățile de marketing împreună. Este un produs vizionar - dar practic. Fără o strategie de marketing:

  • Se pierd banii investiți în reclamă inutilă
  • Se țintesc clienții incorecți
  • Se promovează produsele ineficient
  • Mereu sunteți alterat – ce-i cu marketing-ul?

La Magenta le setăm pe toate. Strategia de marketing este elaborată doar pe baza cifrelor din cercetări de marketing. Intuiția este foarte importantă, ca și creativitatea. Dar, mai importante sunt cifrele.

Strategia de marketing pentru poziționare

Poziționarea este elementul strategic care ne diferențiază de concurenți, creează o poziție unică în minte consumatorului și uneori ne explică cine suntem noi. Poziționarea este primul pas în marketing strategic și probabil cel mai important.

Strategia de marketing ca plan de acțiuni

Promovarea sporadică, fără un scop bine definit în timp, poate fi mai dăunătoare decât lipsa comunicării. Strategia de marketing se materializează în planul de acțiuni care vă permite să urmați activitățile planificate fără a le pierde din vedere.

Strategia de marketing pentru a economisi bani

Viziunea globală pentru o perioadă mai îndelungată vă permite să distribuiți bugetul în cel mai eficient mod, investind în activități care sunt gândite din timp. 

Strategia de marketing pentru a evalua activitatea de marketing

Strategia de marketing și planul de acțiuni presupune și indicatori de performanță cuantificați în rezultatele dorite și așteptate. Astfel, în orice moment planul de acțiuni poate fi ajustat în caz că performanța nu este atinsă.

Susținerea în desfășurarea campaniilor publicitare

Acest serviciu implică cooperarea cu agenția de publicitate încredințată, și în numele clientului, și constă în supravegherea eficienței elaborării și desfășurării campaniilor publicitare, dar și evaluarea eficienței lor.

Prin monitorizarea activității procesului de elaborare a campaniilor avem grijă ca agenția de publicitate să se focuseze pe obiectivele stabilite de client, fără a se angaja în competiții inutile cu alte agenții de publicitate sau să-și asigure propriul PR din contul clientului. Acest serviciu este disponibil doar în cazul în care Magenta Consulting a elaborat în prealabil pentru client strategia de comunicare.