Servicii

Pentru decizii de  marketing unele companii valorifică informația pe care o pune la dispoziție Magenta Consulting sub formă de rezultate ale cercetărilor pieței. În alte cazuri, însă, clienții au nevoie de servicii mai complexe, care ar include interpretarea datelor studiilor și soluții funcționale, ce ar contribui la creșterea profiturilor companiei clientului.

Magenta Consulting dispune de o vastă experiență ce ține de consultanța de marketing și oferă în acest sens un spectru de servicii:

Strategia de marketing

Strategia de marketing vă ajută să priviți produsul, concurenții, piața și activitățile de marketing împreună. Este un produs vizionar - dar practic. Fără o strategie de marketing:

  • Se pierd banii investiți în reclamă inutilă
  • Se țintesc clienții incorecți
  • Se promovează produsele ineficient
  • Mereu sunteți alterat – ce-i cu marketing-ul?

La magenta le setăm pe toate. Strategia de marketing este elaborată doar pe baza cifrelor din cercetări de marketing. Intuiția este foarte importantă, ca și creativitatea. Dar, mai importante sunt cifrele.

Strategia de marketing pentru poziționare

Poziționarea este elementul strategic care ne diferențiază de concurenți, creează o poziție unică în minte consumatorului și uneori ne explică cine suntem noi. Poziționarea este primul pas în marketing strategic și probabil cel mai important.

Strategia de marketing ca plan de acțiuni

Promovarea sporadică, fără un scop bine definit în timp, poate fi mai dăunătoare decât lipsa comunicării. Strategia de marketing se materializează în planul de acțiuni care vă permite să urmați activitățile planificate fără a le pierde din vedere.

Strategia de marketing pentru a economisi bani

Viziunea globală pentru o perioadă mai îndelungată vă permite să distribuiți bugetul în cel mai eficient mod, investind în activități care sunt gândite din timp. 

Strategia de marketing pentru a evalua activitatea de marketing

Strategia de marketing și planul de acțiuni presupune și indicatori de performanță cuantificați în rezultatele dorite și așteptate. Astfel, în orice moment planul de acțiuni poate fi ajustat în caz că performanța nu este atinsă.

Susținerea în desfășurarea campaniilor publicitare

Acest serviciu implică cooperarea cu agenția de publicitate încredințată, și în numele clientului, și constă în supravegherea eficienței elaborării și desfășurării campaniilor publicitare, dar și evaluarea eficienței lor.

Prin monitorizarea activității procesului de elaborare a campaniilor avem grijă ca agenția de publicitate să se focuseze pe obiectivele stabilite de client, fără a se angaja în competiții inutile cu alte agenții de publicitate sau să-și asigure propriul PR din contul clientului. Acest serviciu este disponibil doar în cazul în care Magenta Consulting a elaborat în prealabil pentru client strategia de comunicare.

Strategii de lansare pe piață

Potrivit statisticilor internaționale, circa 50% din companiile noi eșuează în primul an de la lansare, iar 90% își încetează activitatea în decurs de 5 ani.

Lansarea cu succes pe o piață nouă sau a unui produs nou este tot timpul condiționată de cercetarea prealabilă a pieței și  de o strategie de marketing corectă, ce permit companiei să intre în rândul „norocoșilor” ce se mențin pe linia de plutire.

Acest serviciu este destinat atât companiilor străine ce planifică lansarea pe piața din Moldova, cât și pentru startup-urile locale. Magenta Consulting analizează în detaliu mediul concurențial și oferă strategia optimă, cu toate elementele de marketing de rigoare (preț. produs, distribuție și promovare).

Strategii de dezvoltare a loialității

Magenta Consulting elaborează de la zero sau ajustează strategiile deja create, de consolidare a loialității consumatorilor. Acest serviciu complex, destinat companiilor care dispun deja de o bază de clienți, este o combinație de consultanță cu cercetările calitative și cantitative.

Noi definim loialitatea ca atitudine pozitivă și legătură emoțională a cumpărătorului față de furnizorul de produse și servicii. Consumatorul loial nu este identic cu un cumpărător motivat de reduceri sau cel care realizează cumpărături din obicei sau pentru că punctul de vânzare este amplasat aproape de casa lui.

Magenta Consulting nu-și propune să loializeze toți cumpărătorii clientului, deoarece în majoritatea cazurilor, acest lucru nu convine intereselor clientului. De regulă, o parte impunătoare a cumpărătorilor este neprofitabilă pentru majoritatea companiilor. Magenta Consulting ia în considerație conceptul de loialitate doar în contextul de profitabilitate pentru clienții noștri și vizează creșterea loialității acelor cumpărători care sunt doriți și cei mai profitabili pentru client.

Traininguri Corporative în domeniul Marketingului

La cerere, desfășurăm traininguri corporative pentru companii în domenii precum:

  • Marketing Strategic
  • Elaborarea strategiei de comunicare
  • Audit de marketing
  • Cercetare de piață pe cont propriu

Personalul nostru cheie dispune de un nivel ridicat de educație obținut la renumite universități europene și locale, în domenii precum marketing, consultanță, management, statistică, sociologie, psihologie, finanțe și afaceri internaționale.

Magenta Consulting este prima care a introdus în premieră pentru Republica Moldova mai multe metode de cercetare internaționale avansate și stilul occidental de a face afaceri. În pofida acestui fapt, am fost și rămânem o companie locală, construită de la zero în Republica Moldova, ce înțelege particularitățile locale și problemele cu care se confruntă comunitatea de afaceri. Acest lucru ne permite să adaptăm perfect trainingurile oferite de noi la realitățile locale.

Audit de marketing

Magenta Consulting efectuează audit de marketing pentru companii și piețele lor, ce includ o analiză detaliată a profilului companiei, a produselor sale, clienților, segmentelor de piață, concurenților, distribuției, mediul extern, Oferta Unică de Vânzare și politica de marketing utilizată.

Acest tip de cercetare se bazează pe informațiile interne ale companiei. Realizat de specialiști, acest tip de audit permite identificarea unor oportunități suplimentare de creștere a vânzărilor și elucidarea rezervelor nevalorificate încă pentru a crește profitabilitatea clientului.

De asemenea, auditul de marketing permite evaluarea corectitudinii politicii de marketing aflate în curs de desfășurare și a bugetului de marketing. În unele cazuri, la sfârșitul auditului, se poate constata că este mai optim să se investească în logistică, merchandising, implementarea standardelor de deservire pentru personal, decât de a investi în publicitatea tradițională.

Anti-training de elaborare a Strategie de Marketing

Să continui să fugi ca o veveriță într-o cușcă sau să te opreşti și să te gândeşti? Noi vă propunem să luaţi o mică pauză – 3 zile pentru anti-training pentru dezvoltarea strategiei de marketing și să vă gândiţi împreună cu noi despre ceea ce este cu adevărat important pentru Dvs. şi afacerea Dvs. Reflectaţi asupra scopurilor pe care le puneţi companiei Dvs., cum doriți să fie percepută compania și brandul Dvs., ce trebuie de făcut pentru ca obiectivele să devină realitate.

Mai mult, vă vom ajuta nu numai în consiliere, ci vă vom oferi și un studiu realizat special pentru Dumneavoastră. În prealabil, vom examina fiecare client, preferințele lui, canalele de informare. În prima zi a lecţiei noastre, veți primi un raport cu cifre și date care vor sta la baza strategiei de marketing.

În 3 zile de instruire veţi elabora, cu ajutorul nostru, un document, pe care îl veţi putea urma Dumneavoastră și subordonații Dvs. Chiar vor fi două documente – conceptul strategic și planul de implementare a acestuia. Astfel, va fi clar:

  • cum doriți să fiţi poziţionat;
  • care este publicul-ţintă;
  • ce anume doriţi să ştie despre dvs.;
  • cum să le transmiteţi asta cel mai bine.

În ce constă oferta noastră?

Strategie de marketing

 

Ce este unic la acest curs?

  • Vă oferim datele reale despre piaţă şi consumatori.
  • Noi pregătim pentru Dvs. un raport în care indicăm care sunt punctele forte ale mărcii Dvs.
  • Nu veți obține indicații ce și cum să faceţi, ci vă familiarizaţi cu teoria marketingului și înțelegeţi cum să o introduceţi în afacerea Dumneavoastră.
  • De sine stătător veţi elabora strategia Dvs. şi planul de acţiuni. Aceasta nu va fi opinia impusă a expertului, ci propria Dvs. abordare realizată în conformitate cu recomandările noastre.
  • Vom fi alături și vă vom ajuta să creați o strategie care vă va ajuta să ieşiţi în evidenţă printre concurenții Dumneavoastră și să începeţi să acționaţi pe etape, înaintând către obiectivele personale de marketing - de poziționare și de promovare.

Pentru cine este acest curs?

  • Proprietarii de afaceri
  • Top management 
  • Specialiști în marketing

Cine învață?

Dumitru Slonovschi – fondatorul şi CEO al Magenta Consulting.

Zece ani de experiență în marketing și crearea de strategii de marketing spune că este mult mai ușor să continui să faci ceva decât mai întâi să te gândeşti, iar apoi să acţionezi. Cu toate acestea, planificarea permite să obţii un efect mai mare. Noi elaborăm strategii și ajutăm în implementarea acestora. Și de aceea ştim că funcționează.


Când e înregistrarea?

Până pe 2 Iunie 2017.

De ce este mai bine să nu amâni pe mai târziu?

  • În sfârşit veţi începe să vă planificaţi global direcția pentru compania Dvs., acea pentru care niciodată nu aveţi timp din cauza rutinei.
  • Veți înțelege ce anume trebuie făcut pentru a obține scopuri mai mari decât cel de a aduna 5000 de like-uri pe Facebook;

  • Veţi înțelege cum să scăpaţi de haos și mișcările inutile în elaborarea mesajelor către publicul - ţintă în alegerea canalelor;

  • Veți învăța cât de plăcut este atunci când acțiunile Dvs. sunt plănuite din timp și nu e nevoie de a-i pune pe jar pe toţi în ultimul moment și de a plăti mai mult pentru urgenţă;

  • Vei avea un plan clar pentru a "mânca un elefant", adică, pentru a implementa la nivel mondial schimbările strategice în marketingul Dvs. Apropo, știți cum e ”să mănânci un elefant”? Câte o bucată. La atingerea obiectivelor Dvs. mari vor conduce acțiunile specifice, pentru fiecare dintre ele veţi avea un buget și o persoană responsabilă.

  • În acest an vor fi recrutate 2 grupuri a câte 10 persoane. Noi petrecem acest training acum, vara, când vom avea și noi, și Dvs., un pic mai mult timp. Nu ratați această oportunitate!

  • Aveți acum posibilitatea să faceți planificarea de marketing și să fiţi liniştit, știind că ați făcut o contribuție importantă în dezvoltarea afacerii Dumneavoastră.

Ce promitem:

Veţi lucra Dvs., dar noi vă vom ghida și vă vom ajuta. În final, veți avea un plan clar de acţiune – ce trebuie să faceţi, cine și când va face acest lucru și cât de mult va costa.

Investiţii și aplicare

Prețul include efectuarea unui studiu de piaţă, analiza datelor obținute şi trei zile de training de scriere a strategiei și a planului de acţiuni pentru implementarea acesteia.